HTML

Celeb vagyok,

Celebek az argentin őserdőben, reality show. A nézők szavazataikkal küldhetik őket bátorságpróbára, illetve menthetik meg őket a borzalmas feladatoktól

Kereső

Egyedi keresés

A Dzsungel Sztárok

REKLÁM

Utolsó kommentek

A második széria versenyzői

2008.10.28. 06:31 sorozat

 

Delhusa Gjon - énekes

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Szerepeltem a Vacsoracsatában, amit nagyon szerettem, és amikor felkértek a Celeb vagyokba, úgy gondoltam, ez is jó móka lesz. Valahogy éreztem, hogy benne kell lennem! Láttam a kalandot magam elõtt, és vágytam rá, hogy teljesítsem.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

A fõ szempont, amit figyelembe vettem, hogy érhet-e egészség-károsodás. Bízom a produkcióban, és bízom abban, hogy nem meghalni visznek ki. Ha pedig nem ér maradandó egészség-károsodás, akkor nincs miért aggódnom. Nem is egy börtön ez, akkor miért ne mennék?

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Sokan, ha számolni szeretnék, az ismerõseim 80%-a õrült vállalkozásnak tartotta. Mondogatták, hogy ez veszélyes kihívás, és hogy nem vagyok már 20 éves, hogy csak úgy belevágjak. Aztán, amikor ennek ellenére is igen mondtam, elkezdtek heccelni, hogy kezdjek el leszokni a kajáról.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Legjobb lenne saját magamnak: hogy jó egészségben vagyok, friss és fitt! Emellett szeretem a hátborzongató játékokat. Nekem ez egy próbatétel is: kiélezett, nyomott helyzetben milyen önuralmat tudok tanúsítani.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Már most érzem, hogy felejthetetlen, igazi kalandos „nyaralás” lesz. Biztos hiányozni fog az itthon, de egyébként is sokat utazom. Amitõl kicsit tartok, az a 10 celeb összezártsága, és ezzel együtt összeférhetõsége vagy összeférhetetlensége. Egy mindenkiért, mindenki egyért? És persze aggódom, hogy mi lesz, ha számunkra eddig nem látott állatokkal akadunk össze…

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

A gyûrûm, aki egy indiai mestert ábrázol. Rendszeresen járok egy dél-indiai kolostorba, ahol találkozhatom a mester tanításaival. Az India Ház elnökasszonyától kaptam ajándékba erre a pillanatra, így még elutazásom elõtt elkezdtem próbálgatni.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

Attól tartok, hogy a pihenés. A hideg víz, vagy az esõ nem zavar, hiszen én kora tavasztól késõ õszig természetben vagyok, és legtöbbször motorozom.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

A celebek közül csak Sütõ Enikõt ismerem, õt viszont évtizedek óta.

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Egyelõre el sem tudom képzelni, hogy valakivel ne tudjak kijönni. Persze, ha mondjuk éhesek leszünk, így feszült idegállapotban is, az kihathat a viszonyokra.

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Nincs. Egy jaguártól elképzelhetõ, hogy megijednék, ha hirtelen elém kerülne, de megfelelõ energetizálással talán vele is lehetne valamit kezdeni. Tarantulát viszont már engedtek végig a karomon, sõt a fejemen is, ki lehet bírni. Egyébként indulás elõtt felvettem a kapcsolatot az Argentin Nagykövetséggel, hogy tájékozódjak, milyen állatokkal találkozhatom ott, melyek ártalmasak, vagy éppen ehetõek.

 

 

Janics Natasa - olimpikon

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Nem kellett sokat gondolkodnom, ugyanis még elevenen élnek bennem a 4 évvel ezelõtt, szintén Argentínában forgatott ,,Rettegés Foka” c. reality show megpróbáltatásai, amelyeket az ottani társasággal, és hangulattal együtt nagyon élveztem. Ezért nem volt kérdés számomra, hogy belevágjak-e újra egy ilyen nagyszabású kalandba!

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

Tudom, hogy sok ember számára hihetetlen az, ha egy fiatal nõ az õserdõben a sanyarú körülményeket, és a néha undort keltõ feladatokat kihívásnak tekinti, ám úgy gondolom, hogy mindezekkel együtt a dolog számomra szórakoztató, és megfelelõ kikapcsolódást is nyújt.

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Természetesen Édesanyám mindentõl nagyon félt engem, de tudja jól, hogy veszélyes környezetben is feltalálom magam, ugyanis kisgyermek koromat a szintén veszélyes Duna vizén töltöttem.Félt engem, és már elõre is nagyon hiányol Szilárd, a võlegényem.
Érdekes viszont, hogy testvéreim, Sztyepán és Mityo azonnal velem tartottak volna, mert Õk mindketten imádják az ilyen jellegû kihívásokat.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Nem. Azt gondolom, hogy ami számomra a legfontosabb, és ez a sport, abban a 3 db olimpiai aranyérmemmel, és a 12 db világbajnoki aranyérmemmel már sikerült bizonyítanom.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Ezt én is kíváncsian várom!

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

Ébresztõóra!!! Ne csodálkozzanak, ne nevessenek, ugyanis számomra nagyon fontos a tervszerû, rendszeres életvitel, és ezen belül a napi idõbeosztás, amely kezdõdik a reggeli ébresztõvel. Plusz, az ébresztõóra, az elfáradt, elcsigázott csapattársak felrázására is alkalmas lesz.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

Minden hiányozni fog (kivéve az ébresztõórám)! A legjobban mégis a Családom, a szeretteim, barátaim, sporttársaim, menedzserem.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Általában arra törekszem, - ahogyan ezt a sportban megtanultam a hosszú edzõtáborok alatt – hogy mindenkit fogadjak el olyannak, amilyen. Ám egy-egy szélsõséges szituációban (lehet ez jó, vagy kellemetlen helyzet is), nem biztos, hogy toleráns leszek.
Janics Natasa, háromszoros olimpiai bajnok kajakozó

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Ez nem rajtam fog múlni!

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Fóbiám nincs, de a gusztustalanságokat utálom.

 

 

Keleti Andrea - táncművész

AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Sokat gondolkodtam, de nem a rám váró nehézségek, hanem az itthon hagyott család miatt. Mindent alaposan mérlegelnem kellett, illetve megbeszélni az itthon maradtakkal, hogy vállalható-e a „küldetésem”.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

Imádom a trópusi tájakat, a természetet, a táborozást. Az egész életem kihívás, miért ne fejelném meg ezzel is?

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Az anyukám. Õ nagyon féltett, aggódik értem, de azt gondolom, ez teljesen természetes reakció volt.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Bízom benne, hogy a mûsoron keresztül a nézõk jobban megismernek, és úgy gondolom, ebbõl bajom nem származhat.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Szerintem semmi rosszat, de ezt nem tudhatom. Szerintem békés vagyok és alkalmazkodó, általában lendületes. Hogy mindez igaz lesz-e rám olyan körülmények között is? Az majd kiderül…

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

A hajlakkom – legalább a hajam viselje jól a gyûrõdést!

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

Csak a család. Már most garantálom, hogy nélkülük nehéz lesz, sokat fogok hazagondolni, és biztos, hogy a honvággyal is nagyon fogok küszködni. A mobilom viszont biztos, hogy nem fog hiányozni, kifejezetten élvezni fogom, hogy nem csörög.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

A lányok mind klasszak, és ha valóban olyanok lesznek a dzsungelben is, mint amilyennek megismertem õket, akkor szerintem jó társaság kovácsolódik belõlünk. A fiúk közül csak Rippel Ferit ismerem, õ szimpatikus nekem.

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Remélem mindenkivel kijövök, de persze ez csak a helyszínen derülhet ki. Szõke Andris biztos különös lesz, így kíváncsi vagyok, vele milyen viszonyom lesz.

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Most azt mondom, hogy nincs fóbiám, ha mégis, akkor a mélység vagy magasság lehet a szûk keresztmetszet. Persze élõben kell kipróbálni. Lehet, kiderül olyan, amire sosem gondoltam volna.

 

 

Kinter Oszkár - műsorvezető, modell

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Elõször nem tudtam, hogy mirõl van szó, azelõtt nem hallottam a mûsorról. Utána kellett néznem, hogy mi is ez valójában. Aztán szereztem egy DVD-t, amin az amerikai licensz volt. Miután ezt megnéztem, azután döntöttem úgy, hogy jó belevágok, hiszen annyira frankó kalandnak tûnik.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

A kaland, a kaland, a kaland. Sohasem voltam az argentin dzsungelben, pláne nem tartózkodtam ilyen körülmények között! Az õserdõ, a szabad ég alatt való alvás újabb élmények, amelyeket át kell élni.

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Nem, abszolút nem volt ilyen. Mindenki támogatta a döntésemet.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Egyedül talán önmagam az, akinek bizonyítani akarok. Kíváncsi vagyok arra, hogy el tudom-e viselnie azokat a dolgokat, amik a hétköznapokban igen távol állnak tõlem. És persze izgat az is, hogy képes vagyok-e végrehajtani a rám ruházott feladatokat.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Igyekszem ugyanannak a személynek megmaradni, mint aki bemegy oda. Csak bízni tudok abban, hogy az éhség, vagy a társaság nem változtat meg. Az lenne a legjobb, ha meg tudnék felelni saját elvárásaimnak.

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

Frizbin és labdán gondolkodom. Ez sok fejtörést okozott, hiszen nem egyszerû kérdés, hogy mi az, ami a 16 nap alatt nélkülözhetetlen lesz, és mondjuk még a figyelem lekötésére is alkalmas.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

A visszarepülõ út… Nyílván hiányozni fognak a kommunikációs eszközök. Nálam a telefon központi tárgy: ezen keresztül tartom a kapcsolatot a családtagjaimmal, a barátaimmal, itt olvasom az e-mailjeimet stb. Ilyen módon úgy érzem, mintha félre kéne tennem magát a kommunikációt is.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Nem tudom, kikkel lehetne ilyen rövid idõ alatt barátságot kötni. Nem beszélve arról, hogy kamerák elõtt vagyunk egész nappal és este, tehát maga a szituáció nem hiszem, hogy õszinte barátkozásra alkalmas.

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Nem tartok senkitõl. Nem hiszem, hogy vérre menõ konfliktusok lesznek, bár ki tudja...

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Nem tudok arról, hogy lenne bármilyen fóbiám, persze, egy pánikroham akármikor rájöhet az emberre. Nyílván nem rajongok a pókokért, vagy a kigyókért, de azt nem gondolom, hogy pánikrohamot kapnék tõlük.

 

 

Rippel Ferenc - artista

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Igazából egy percet sem, a választ csak a 7. Világrekordunktól tettem függõvé. Az október 19-én volt, de mivel az elején nem volt biztos az indulásunk dátuma, idõt kellett kérnem a válaszadásig. Amint ez fixálódott, megbeszéltem a Testvéremmel, ezután pedig már fel is pörögtek az események: oltások, riportok, ruhapróbák, fotózások, promó-felvételek… Teljes nyüzsgés!

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

Hajtott a kalandvágy, no meg a Világbéke. Talán tényleg az motivált, hogy egy eddig (számomra) ismeretlen terepre merészkedek, bár az Öcsikém nélkül!
Talán köztudott rólam, hogy szeretem az extrém feladatokat, és ez minden bizonnyal teljes mértékben az lesz. Legalábbis az eddig látottak alapján annak tûnik. Nézem az elsõ szériát minden egyes nap – és még élvezem is!

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

A kezdetek kezdetén inkább csak az „óvva intés” volt a fõ irányvonal, de ahogy elindult a mûsor elsõ szériája, már átváltott mindenki instruktorba! Mindenhonnan csak az utasításokat és a teendõk listáját kapom: így csináld, úgy tedd, áss, fuss, keress kincset, legyél Robin Hood, Az erdõk királya…

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Mivel idén novemberben lesz a Rippel Brothers 20 éves pályafutásának évfordulója, így nem a bizonyítás vágy hajt, hanem a kihívás. Remélem, hogy az RTL Klub jobbnál jobb feladatokat talál most is ki, és a nézõk pedig ezek közül a nekem legmegfelelõbbet fogják szavazni…

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Hogy mit hoz ki? Várhatóan elsõsorban egy óriási vágyat a „sültkolbász mustárral, kenyérrel” feeling felé! Majd biztosan jön a honvágy, és a menyasszonyom, Vivi miatt érzett hiány, aztán a mozgás és a sok gyakorlás hiánya. Ugyanakkor örülök is, hogy ott végre pihenni fogok, hiszen a Világrekord rengeteg energiát kivesz belõlem…

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

Praktikus okokból (és sok szakemberrel való beszélgetést követõen) a szúnyogháló mellett döntöttem. Egy jó es bogaraktól mentes nyugodt alváson kívül nincs is fontosabb s jobb dolog.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

Vivi és a családom. Ezt követi a számítógépem, amivel egész napokat képes vagyok átdolgozni, majd jön természetesen a telefon, ami állandóan csörög…
Majd a hazám, a kutyuskám és természetesen MAGYARORSZAG, hiszen teljes szívbõl Magyar vagyok!!!

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Erre csak utána tudok majd õszintén válaszolni, de remélem, hogy Szõke kapitánnyal összebarátkozok, mert õ nagyon szimpi. Egyébként felületesen már majdnem mindenkit ismerek, ha más nem, láttam a tévében, médiában… Remélem, senkivel nem lesz bajom, hiszen alapjáraton egy barátkozós, nyugis ember vagyok…

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Erre sem tudok elõre válaszolni. Általánosságban azt tudom elmondani, hogy olyan karakterû emberrel nem jövök ki, aki lusta, vagy nagyon beképzelt, esetleg húzza a szájat mindenen. Nem szeretem, ha valaki nem akar együttmûködni a napi teendõkben, ha passziv figura…Mivel nem ismerem mélyebben a résztvevõket, így a helyzet hozza, hogy kiakadok-e valakire…

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Rengeteg fóbiám van, mint sok mindenki másnak. Talán meglepõ dolgot mondok: a sok világrekordot, és õrült extrém ötletet azért csináljuk, hogy önmagunknak megmutassuk, le tudjuk gyõzni a félszünket. Van egy jó adag magassági iszonyom, de félek az õrült nagy vizesesektõl is.Ezek mellett – szerintem teljesen normális módon – undorodom a csúszómászóktól, valamint a bogaraktól, pókoktól - de ha ezen múlnak a csillagok, azaz a vacsoránk, hát nincs más hátra, összeszedem magam!

 

 

Steiner Kristóf - műsorvezető, forgatókönyvíró

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Rengeteget, mert idõközben felkértek egy másik mûsorban történõ szereplésre is. Sok tépelõdés után a döntõ pont végül az volt, hogy az RTL Klub mûsora nem ütközik a film forgatásával, amelyet társ-forgatókönyvíróként jegyzek, így biztonságosabban vállalhattam el. Emellett nagyon megtetszett a mûsor koncepciója, láttam benne a fantáziát.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

Már ismertem a mûsort, hiszen imádom az angolszász tévés kultúrát, és az egyik kedvenc mûsorom volt – az Angolkák mellett – a Celeb vagyok, ments ki innen! Itt jött össze Jordan és Peter Andre, akik azóta is igazi tabloid-hõsök, úgy gondoltam: na, ez nekem is menni fog.

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Árpa Attilán kívül?... A párom nem örül annak, hogy ilyen sokáig „csonka család” lesznek majd a két kutyánkkal, Özgével és Chopával, de lebeszélni nem próbált, inkább csak sokat búslakodik emiatt. Szerencsére sikerült megbeszélnünk a dolgot, és megígértem neki, hogy az év maradék két többször elutazunk kettesben egy mini „nyaralásra”.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

A Rettsgés foka c. produkció után nagyon sokan mondták nekem, hogy „hát ezt nem hittem volna”. Sztereotípia, hogy ha valaki meleg, 60 kiló és szõke, az tutyimutyi málészájú kis kótyomfitty. Na ezt fogom én (ismét) megcáfolni!

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Szerintem közelebb kerülök önmagamhoz. Régóta szerettem volna a természet lágy ölén élni egy ideig, és megérteni, hogy ha lenõ a hajam, attól még teljes értékû emberi lény vagyok. Remélem képes leszek kellõ öniróniával szemlélni, hogy összenõ a szemöldököm, és kinõ a hónom alatt a szõr…

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

A plüss nyuszim, Amand. Annyi idõs, mint én, bejárta velem a világot, nélküle még soha nem hagytam el az országhatárt.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

A szerelmem, Matan, a kutyusok, Özge és Chopa, és a családom, a barátaim. És persze a munkám: az írás. „Tárgyi” dolgok közül pedig a Menza Burger a kedvenc éttermembõl.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Nyilvánvaló, hogy Zimány Lindával sülve-fõve együtt leszünk… szó szerint is ebben a melegben. Imádom õt, és szerintem igazi cinkostársak leszünk majd. Szõkék elõnyben!

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Hát… õszintén remélem, hogy Tóth Gabi nem fog hisztériás rohamokat kapni majd, és azt is, hogy Kinter Oszkár nem fog önnön szépségének teljében fürdeni egész nap, mert ezeket nehezen viselném…

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

A ZÖLD MAMBA!!! Attól rettegek! Éjszakánként, ha Özge velem alszik, néha verejtékezve riadok fel. Ilyenkor azt hiszem a farkincájáról, hogy egy zöld mamba!

 

 

Sütő Enikő - ex-modell, üzletasszony

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Rengeteget gondolkodtam! Nem az volt a fõ szempont, hogy találkoznom kell-e kígyókkal, vagy hogy kapunk-e elegendõ ételt, sokkal inkább az, hogy kikkel kell túlélnem. Azt szerettem volna, hogy Somával és Falusi Mariannal legyek egy csapatba, de engem a második szériára kértek fel. Így elkezdtem keresni a második csapatban is a hozzám illõ lelki társat. Amikor megtudtam, hogy Delhusa Gjon és Keleti Andi is jön, akkor tudtam nyugodt szívvel aláírni a szerzõdést. Õk mégiscsak korosztálybeliek, erre pedig véleményem szerint szükségem lesz ott.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

Lehet, hogy furcsán hangzik, de a félelmeim miatt mondtam igent. Állítólag, amitõl a legjobban félünk, azt kell leküzdenünk, nem pedig elmenekülnünk elõle. És mivel igyekszem eszerint élni, csak kacagtam, amikor felhívtak az ötlettel, és egyáltalán nem lepõdtem meg.

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Szinte csak ilyenek voltak! Aki ismer, az azt vallja, hogy a mûsor meghaladja a képességeimet. Féltenek. Én viszont úgy gondolom, a saját félelmeiket vetítették ki rám, én meg akarom állni a helyemet. Többeken éreztem azt is, hogy inkább õk mennének helyettem. Kérdezték azt is, hogy miért adom fel a kényelmet? Én pedig azt kérdem, miért ne adnám fel a novemberi hideget és városi szmogot egy érintetlen, meleg éghajlatú területért??

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Csakis magamnak, hiszen önmagammal vagyok elszámolásban. Persze, amiatt, hogy mások is látnak, talán kicsit jobban össze fogom szedni magam.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Ott csend lesz, van idõnk az emberre, a belsõnkre koncentrálni. Már az is érdekes dolog, ha önmagadat tudod figyelni. Jöhet a „Jé, azt hittem, hogy erre képtelen lennék!” érzés, és ennek ellenkezõje is: „Azt gondoltam, ez menne nekem, de nem”. És miközben tanulmányozom önmagamat, nyílván a többi lakó is lát engem valamilyennek, no és persze otthon a nézõk is. Ezek pedig lehetnek egészen eltérõ vélemények.

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

Mindenképpen valamilyen szépészeti eszköz, mi más? Hajkefére, vagy szemceruzára gondoltam. De az is lehet, hogy egy füldugó lesz a befutó – mindenképpen egy hasznos eszközt szeretnék választani.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

Mivel emberközpontú lény vagyok, mindenképpen a szeretetteim fognak hiányozni – azok, akik a legközelebb állnak hozzám. Õk viszont nagyon, ebben már most biztos vagyok. És lehet, az ágyam is…

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Remélem, hogy mindenkivel, és így kellemesen tölthetjük kint az idõt. Én vagyok a legidõsebb a lányok között, talán ez ad majd alkalmat arra, hogy tapasztalatommal mások segítségére legyek. Bizonyára kibújnak majd belõlem az anyai ösztönök. Egyébként pedig Delhusával leszek nyílván a legjobban, hiszen 30 éve ismerjük már egymást.

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

A résztvevõk többségét nem ismerem. Önszántamból provokálni biztos nem fogok senkit… vagy nem ismerem jól magam??

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Rengeteg van! Félek a pókoktól, a hüllõktõl, a mélységtõl, a magasságtól, a sötétségtõl… Sorolhatnám jó sokáig! Szerintem az a fontos, hogy legyen mellettem egy lelki társ, akivel megoszthatom félelmeimet. És én is szeretném meghallgatni, megérteni másokat. Biztos vagyok benne, hogy lesznek elesett helyzetek, amikor nagyon fontos lesz valaki, akibe kapaszkodhatunk.

 

 

Szőke András - rendező, színész, humorista, masszőr

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

A produkcióba való felkérésemet egy igen hosszútávú együttmûködés elõzi meg, ami nyílván befolyásolta döntésem gyorsaságát. Ugyan, nem a szokványos módon, de több ízben is dolgoztam már RTL Klubos produkciókban. Gondolok itt Sándor Pál Noé bárkája c. filmjére, amely koprodukcióban készült az RTL Klubbal, vagy saját rendezéseimre, a Hasutasokra, vagy Bakkermanra. Több ízben felléptem a Fábry Showban is. Ezért már régóta ismerem a csatornánál dolgozó szakembereket, akikben megbízom, és így azon sem kellett töprengenem sokáig, hogy kell-e nekem ez a kihívás. A reality show-kat egy speciális mûfajnak tartom, a bennük való megjelenés nagy kihívás, az extrém körülmények pedig vonzanak. Nagyon örülök, hogy csinálhatom.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

Magánemberként: igazán ritka az a pillanat, amikor önmagamat tanulmányozhatom számomra még járatlan utakon és körülmények között.Filmesként: a reality show, hiába spontán, bizonyos elemei hasonlítanak egy játékfilmhez, azaz van egy dramaturgiai indulása és lesz befejezése. Nem is egy, hiszen minden egyes túlélõnek külön története alakul ki és fejezõdik be.Emellett még az is vonzott, hogy azokat az embereket, akiket idáig csak a média közvetítésén keresztül ismertem, most személyesen is megismerhetem. Többüket tisztelem, de idáig nem hozta úgy az élet, hogy találkozzunk, beszélgessünk. Most ezt megtehetjük, mégpedig puritán környezetben – és ez külön érdekes lehet!

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Természetesen. A környezetemben azok, akik közeli kapcsolatban vannak velem, és ismerik az elmúlt 20-25 éves filmes, dokumentumos munkáimat, azok határozottan le akartak beszélni. Azt javasolták, hogy ne tárulkozzak ki. Mivel szeretem õket, és tisztelem a véleményüket, ezért okoztak egy kisebb fajta fejtörést. Végül úgy láttam, ki kell próbálnom a saját bizonytalanságaimat. Nem tartok attól, hogy egy-egy feladat megalázó lesz, inkább attól, hogy a dzsungeli körülmények között a megszokott kapaszkodóim nem lesznek jelen. Ezzel viszont megvizsgálhatom azt, hogy tulajdonképpen mire is épülhetnek a megszokásaim. Mivel sok idõt leszek együtt idegenekkel, számomra is értékmérõ lesz, mennyire tudok toleráns és nyitott lenni.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Tudjuk, hogy kamerák rögzítik minden egyes percünket. Ez alapján úgy gondolom, kétirányú felelõsség hárul rám: vajon abban a helyzetben képes leszek-e arra, hogy az eddig megszokott személyiségemet, illetve a „kisemberi szerethetõségemet”megtartsam. Másfelõl nem tudhatjuk, igazából mi érdekli az itthon maradtakat, és mit szûrnek majd le abból, ami kint történik velünk. Emellett kíváncsi vagyok arra, hogyan fogok csapatban dolgozni, hogyan tudok beletagozódni.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Mivel nincs ott tévé, bízom benne, hogy feltalálom magam, és tudom majd egy kicsit szórakoztatni az embereket. Tervezem, hogy én mondom majd nekik az esti mesét, vagy épp reggeli tornát tartok.

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

Van egy kedves tárgyam: az OSB-lap. Ez egy vízhatlan belsõépítészeti anyag, amelyet sokszor felhasználtam a saját házikóm építésekor, sõt tárgyakat is készítettem belõle. Minek, ha nem ennek venném ott nagy hasznát?

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

A keverék kutyám, Pulika. Aztán a pontyom, Károly, akit Badár Sanyitól kaptam ajándékba. Bizonyára Lajos Krisztina, a mocsári teknõsöm is hiányozni fog. Õt is Badártól kaptam, de azt egyikünk sem tudja, hogy férfi-e vagy nõ, ezért kapta a Lajos Krisztina nevet. Egyébként 11 teknõsöm van, de közülük Lajos Kriszta fog hiányozni a legjobban.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Mivel szeretek énekelgetni, és Delhusa Gjont tisztelem, szerintem vele jól ki fogok jönni. Nem mellesleg szeret endúrózni, és a Zsiguli c. filmemben sokat endúróztak, tehát ez is közös pont. Bár én nem tudok motort vezetni, de ez mindegy is. A Rippel-fivérekkel dolgoztam már együtt: egy rap-dalban volt közös epizód-szerepünk, és tudtommal õk is látták már filmjeimet, úgyhogy biztos lesz közös témánk Ferivel. És talán vele hasznos fáért is menni. Janics Natasát nagyon tisztelem. Bár nem látszik rajtam, de 11 éves koromtól én is kajakoztam. Így telt el gyerekkorom 8 éve a Tiszán.
Sütõ Enikõnek fotója pedig már akkor kint volt az öltözõszekrényemen, amikor szobafestõ mellett dolgoztam segédmunkásként…Steiner Kristóf készített egyszer interjút velem, rá onnan emlékszem. És találkoztam már Keleti Andreával is egy fotózáson. Mivel mindig meg akartam tanulni táncolni, bízom benne, hogy segíteni fog nekem. Csinálhatnánk egy jó kis szambapartit!

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Nos ez ott derülhet majd csak ki. Akiket ismerek, azokkal nem lehet gond, akiket meg nem, azokról nem tudok semmit elõre megmondani.

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Legnagyobb fóbiám a pénz miatt van: ezért, mert nincs, vagy azért, hogy mikor jön meg.  Disznók vannak itt falun is, meg hal is van, a Károly. Sikló is lejön néha, és láttam már ijesztõ dagadt teknõst is. De õ nem a Lajos Krisztina volt, õ egy másik teknõs. Lajos Krisztina nem ijesztõ. És hiányozni fog.

 

 

Tóth Gabi - énekes

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Kb. 1 percet! Ez nem vicc, tényleg nem többet. Izgalmas, eseménydús, kihívásokkal teli, kicsit õrült, így pont nekem való!

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

A feladatok megoldása iránti vágy, az abban rejlõ kihívás. És mindenképpen akartam bizonyítani önmagamnak. Én magam vagyok a legkíváncsibb arra, hogy mire vagyok képes!

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Nem, senki sem próbálta meg. Hiszen ismernek…

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Lehet, hogy unalmas válasznak tûnik, de legalább igaz: önmagamnak.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Bízom benne, hogy kihoz belõlem egy jó nagy adag önállóságot, annak örülnék. És gondolom, még sok jó dolgot, amely tulajdonságomról esetleg még nem is tudok.

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

Egy korrektor. Bizonyára annak nagy hasznát veszem ott.

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

A családom, a szerelmem Balázs, aztán a kutyáim és a kispárnám, az mindenképp!

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Zimány Linda, Rippel Feri, és Janics Natasa és Steiner Kristóf számomra nagyon szimpi. A többieket még nem ismerem úgy, de én szívesen barátkozok mindenkivel.

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Nem gondolok ilyenekre… csak arra, hogy mindenkivel jól ki fogok jönni. Remélem, valóban így lesz! Úgy mindenkinek könnyebb…

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Csak a kukacoktól meg a gyûrûs férgektõl undorodom... És ne felejtsük el, hogy tériszonyom van, sajnos nem is enyhe szinten…

 

 

Zimány Linda - műsorvezető

- AMIKOR FELKÉRTEK A CELEB VAGYOK, MENTS KI INNEN! C. PRODUKCIÓBA, MENNYIT GONDOLKODTÁL AZON, HOGY BELEVÁGJ-E?

Az elején elég sokat tépelõdtem, sõt vissza is akartam mondani, mert elsõre nagyon ijesztõnek tûnt. Aztán tovább pörgettem a gondolataim: fiatal vagyok, egyszer élek, jó buli lesz! Így mondtam második nekifutás után igent rá.

 

- MI AZ AZ ELSÕDLEGES SZEMPONT, AMIÉRT IGENT MONDTÁL A FELKÉRÉSRE?

A kalandvágy. Kos vagyok, és már csak a horoszkópomból kifolyólag is érdekelnek azok a dolgok, ahol teljesíteni lehet, ami után fel lehet mutatni valamit.

 

- VOLTAK-E OLYANOK, AKIK HATÁROZOTTAN LE AKARTAK BESZÉLNI ERRÕL A „KÜLDETÉSRÕL”?

Anyukám eléggé visszahúzott volna, õ egyébként is igen aggódó típus. Azt mondogatta, hogy ez a kihívás nem feltétlen nekem való. A vicces az volt, hogy miután már rég aláírtam a szerzõdést, és anyukám látta a Celeb vagyok, ments ki innen! elsõ szériáját, még akkor is le akart beszélni. Szegény, biztos aggódni fog, amikor elkezdõdik a mûsor.

 

- AKARSZ-E EZZEL VALAKI(K)NEK BIZONYÍTANI?

Senkinek, más miatt soha nem csinálok semmit. Önmagamat szeretném kipróbálni, mások véleményére máskor sem szoktam adni.

 

- MIT VÁRSZ TÕLE, MIT HOZ MAJD KI BELÕLED AZ OTTANI ÉLET?

Ha jól sejtem, nagyjából mindenki arra számít, hogy elveszettnek érzem majd ott magam. De legyen erre ellenkezõ példa Horváth Éva, aki valósággal pofont adott a sztereotípiáknak! Pasi nem csinálta volna olyan bátorsággal végig a feladatokat, ahogyan õ tette! A tény, hogy ott nem sminkelhetjük magunkat… Hát Istenem! Nem ez a legfontosabb dolog a világon! Ott az számít majd, milyen csapatjátékosok vagyunk, mit tudunk feladni a büszkeségünkbõl, mennyire vagyunk bátrak, ergo mit teszünk meg azért, hogy a csapat ételt kapjon.

 

- MI AZ AZ EGY SZEMÉLYES TÁRGY, AMIT MAGADDAL VISZEL ARGENTÍNÁBA?

A hajkefém. Hiába tartozik az alapcsomagunkhoz egy fésû, én azzal nem sokra megyek, hiszen póthajjal van megtoldva a saját hajam, így a fésût maximum hátvakarásra használhatnám. Egyébként én nem pártolom a fotók, mint személyes tárgyak bevitelét a dzsungelbe – mihez is kezdenék ott velük??

 

- MIT GONDOLSZ, MI FOG A LEGJOBBAN HIÁNYOZNI AZ ITTHONI DOLGOK KÖZÜL?

Párom és kutyám nincs, azok nem. A szüleim hiánya azért nem aggaszt, mert többször elõfordult már, hogy nem találkoztunk pár hétig. Ami biztos, hogy hiányozni fog, az a mûsorvezetés. Ezt onnan tudom, hogy nemrég lebetegedtem, és muszáj volt otthon maradnom. Egy hét után már teljes õrületet éreztem, hiányzott a Cool TV. Emellett a telefonom, és az egyéb, napi mûszaki kütyüim biztosan.

 

- KIVEL FOGSZ SZERINTED NAGYON JÓL KIJÖNNI, ESETLEG ÖSSZEBARÁTKOZNI?

Mivel szerintem én eléggé nyitott lány vagyok, ezért szerintem nagyjából mindenkivel jól elleszek. Steiner Kristóf évek óta barátom, Tóth Gabival már volt egy közös kalandunk. Egyedül a Janics Natasa az, akivel idáig egyetlen egyszer találkoztam, viszont az elsõ benyomásom az õ esetében is pozitív volt. Enikõ esetében abban bízom, hogy tapasztaltabb, így ha szükség lesz rá, meg tud nyugtatni. Szõke abszolút jó fej, és hivatásos masszõr – ez még mindenképpen jól jöhet!

 

- KIVEL NEM FOGSZ SZERINTED KIJÖNNI?

Lakva ismerjük meg egymást – tartja a mondás, így az csak ott fog kiderülni, hogy ki milyen is valójában, és én hogyan fogom mindazt viselni.

 

- VAN-E VALAMILYEN FÓBIÁD, MITÕL FÉLSZ A LEGJOBBAN?

Van fóbiám, de természetesen nem árulom el, hogy mi az – a tendenciákat figyelve, a nézõk tutira olyan feladatra küldenének, amelyrõl tudják, iszonyodom tõle. Egyébként valószínûleg hasonló fóbiákkal küzdhetek, mint minden civilizációban élõ ember, akit lepottyantanak egy dzsungelbe.Az igazat megvallva, nagyon tudnék örülni egy fizikailag igénybevevõ bátorságpróbának, mint amit például Czene Attila csinált a vízesésen. De nem ijedek meg egy pók, vagy egy kígyó megfogásától sem: bár elsõre nem tûnik nagyon jópofának, de szerintem ez agyban dõl el. Az ember nézi egy darabig, aztán elõbb-utóbb csak megfogja! Viszont az adrenalint megmozgató dolgok számomra sokkal izgalmasabbak, igazi kihívás lenne például a magasban, egy függõ hídon átsétálni.

 

 

 

Forrás: rtlklub.hu

Szólj hozzá!

Címkék: tóth gabi sztár keleti andrea szőke andrás janics natasa zimány linda rippel ferenc sütő enikő kinter oszkár delhusa gjon steiner kristóf

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr67735687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása