HTML

Celeb vagyok,

Celebek az argentin őserdőben, reality show. A nézők szavazataikkal küldhetik őket bátorságpróbára, illetve menthetik meg őket a borzalmas feladatoktól

Kereső

Egyedi keresés

A Dzsungel Sztárok

REKLÁM

Utolsó kommentek

Már a második turnus szereplői is megvannak

2008.10.05. 05:07 sorozat

 

Még el sem kezdődött, de már a folytatásra is vannak jelentkezők:

Janics Natasa, Keleti Andrea, Sütő Enikő, Tóth Gabi, Zimány Linda, Delhusa Gjon, Kinter Oszkár, Rippel Ferenc, Steiner Kristóf és Szőke András.


Hétfőn indul az RTL Klub legújabb szuperprodukciója, a Celeb vagyok, ments ki innen! A show szereplői még csak ma indultak szenvedésük helyszínére, az argentin dzsungelbe, a csatorna máris összeállította a show folytatásának szereplőgárdáját.

Íme, kik küzdenek majd a túlélésért a Celeb vagyok, ments ki innen! második részében:

Janics Natasa, Keleti Andrea, Sütő Enikő, Tóth Gabi, Zimány Linda, Delhusa Gjon, Kinter Oszkár, Rippel Ferenc, Steiner Kristóf és Szőke András.

Linda, a Cool Tv műsorvezetője elárulta az RTL Bulvárnak, hogy bizony elég sokat gondolkodott, mielőtt igent mondott a felkérésre.

- Meglehetősen veszélyesnek tűnt nekem ez a műsor. Aztán úgy voltam vele, hogy nem vagyok kevésbé vakmerő az első csapat tagjainál, ráadásul egyszer élünk, és ez nagy kalandnak ígérkezik! Hiába vagyok szőke, attól még nem érzem magam kevésbé kemény csajnak! Édesanyám nagyon félt, próbált is lebeszélni, de aztán megnyugtattam, hogy biztosan élve jövök majd haza.

A modell-műsorvezető azt mondja, gyakorlatilag mindentől fél, például irtózatos pókiszonya van, de éppen azt szeretné megtudni, mennyire képes legyőzni saját félelmeit.

- Inkább lélekben próbálok készülni a forgatásra, de nem tudom, mire számítsak. Azon is sokat gondolkodtam, hogy indulás előtt nézzem-e az első részt, vagy sem, de aztán úgy döntöttem, hogy talán tanulhatok belőle! Nem függök mások véleményétől, inkább az érdekel, mennyire vagyok képes legyőzni saját magam!

 

Forrás: rtlklub.hu

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: cikk és tóth gabi keleti andrea szőke andrás janics natasa zimány linda rippel ferenc sütő enikő kinter oszkár delhusa gjon steiner kristóf

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr22696324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása