HTML

Celeb vagyok,

Celebek az argentin őserdőben, reality show. A nézők szavazataikkal küldhetik őket bátorságpróbára, illetve menthetik meg őket a borzalmas feladatoktól

Kereső

Egyedi keresés

A Dzsungel Sztárok

REKLÁM

Utolsó kommentek

Győzike a családnak is meglepetést szerzett

2008.10.09. 10:11 sorozat

 

A család nem hitte, hogy a showman megcsinálja a bátorságpróbát. A Gáspár villa Győzi nélkül is hangos. A salgótarjáni fenegyerekért az egész család izgult kedden este, ugyanis először a csapatból Győzikének kellett teljesítenie a bátorságpróbát.
Pedig Győzi még az indulás előtt azt mondta, soha nem megy be hüllők közé – most mégis megtette. Ezzel még a családnak is nagy meglepetést okozott.

 

 

- Megmondom őszintén, csillag ide, csillag oda, én nem csináltam volna meg! Kaja ide, kaja oda, én nem csináltam volna meg! Én is irtózom a hüllőktől… Amúgy nagyon büszke vagyok rá, mert hogy a sok békához bement. Amikor lent voltunk a Tiszánál, akkor egytől is megijedt, és elszaladt - mondta Bea.

A nehéz percek után a család már azon nevetett, hogy a csapat dalszerzésbe kezdett, ugyanis számukra egyáltalán nem volt meglepő, hogy Győzi nevét is dalba foglalják.

- Természetesen szokott énekelni magáról mindent, ami nagyon jó…Például, hogy Győzi egy nagyon sukár csávó… Ő mindenhova odateszi a nevét. Most is oda tette a nevét… szerintem ez tök jó.

Bea szerint Győzinél hamarosan eljön majd az a pillanat, amikor eltörik a mécses, a feszültség miatt. Evelyn szerint pedig az éhség fogja kihozni a sodrából.

Győzi tényleg kitett magáért, reméljük a további megpróbáltatásokat is ilyen nagy lelkesedéssel próbálja leküzdeni, és egy országnak bebizonyíthatja azt amiért ment: hogy ő tényleg mindenhol király.

 

Forrás: hirextra.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: cikk győzike sztár

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr42706218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása