HTML

Celeb vagyok,

Celebek az argentin őserdőben, reality show. A nézők szavazataikkal küldhetik őket bátorságpróbára, illetve menthetik meg őket a borzalmas feladatoktól

Kereső

Egyedi keresés

A Dzsungel Sztárok

REKLÁM

Utolsó kommentek

Falusi Mariann már első éjjel felidegesítette társait!

2008.10.16. 18:34 sorozat


Falusi Mariann már első éjszaka felidegesítette a társait - A Celeb vagyok, ments ki innen! című kalandjáték szereplője kellemetlen meglepetést okozott a többieknek...

A Celeb vagyok, ments ki innen! című kalandjáték szereplője már az első éjszaka felidegesítette társait, ugyanis a beköltözést követően nem csak az ágyakkal, hanem Falusi Mariann horkolásával is meg kellett küzdeniük.

 

 

 

Mariann édesanyja jókat nevet lányán, ugyanis őt egyáltalán nem lepte meg a cseppet sem fülbemászó hangadás.

- Sőt, ez egy családi vonás, az édesanyám is, én is, és a Mariann is örökölte ezt, az az igazság, hogy ha ő elfárad, akkor nagyon tud horkolni - mondta Irénke néni.

Irénke néni szerint Mariannak a hüllők a gyengéi, ugyanis egy gyerekkori élménynek köszönhetően a mai napig fél a csúszó-mászóktól.

- Kint volt a járókában a ház előtt és jött egy sikló. Én ezt észrevettem, odarohantam, felkaptam a Mariannt. Elkezdtem sinkongatni, üvölteni, hogy segítsenek, mert jön a sikló.

Mariann az elutazása előtt rendszeresen edzett és próbálta hozzászoktatni szervezetét a kevés táplálékhoz.

Anyukája szerint lányának félelmei legyőzése mellett a fogyás is szempont volt, mikor vállalta a megmérettetést.

- Benne volt azért egy kicsit, hogy 1-2 kilót fogy. Azért ő igyekszik vigyázni a súlyára, de hát nem mindig sikerül.

Irénke néni egyelőre nyugodt, ugyanis lányát még egyszer sem küldték bátorságpróbára.

Ennek az énekesnő azonban kevésbé örül, végre szeretne már túlesni az első megpróbáltatáson. Ki tudja, hamarosan rá is sor kerül majd, és nem lepődnénk meg, ha lenne a közelben egy-két csúszó-mászó…


Forrás: bulvar.ma.hu
 

Szólj hozzá!

Címkék: cikk sztár falusi mariann

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr44717360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása