HTML

Celeb vagyok,

Celebek az argentin őserdőben, reality show. A nézők szavazataikkal küldhetik őket bátorságpróbára, illetve menthetik meg őket a borzalmas feladatoktól

Kereső

Egyedi keresés

A Dzsungel Sztárok

REKLÁM

Utolsó kommentek

Bárdosi nem számított rá, hogy hazaküldik

2008.10.18. 14:28 sorozat

 

Ez szívás, haver! Tipli haza – ezekkel a szavakkal fogadta kiesését Bárdosi Sándor (31), aki harmadikként búcsúzott a Celeb vagyok, ments ki innen! dzsungellakóitól.

 

 

 

A birkózónak nagyon hiányzott szerelme, Orsi, mégis szívesen maradt volna a táborlakókkal, hiszen mindenki kedvenceként élvezte az ottlét minden egyes percét. A csapat a szívébe zárta, ám Benkő Dániel (61) miatt nemegyszer volt nyílófélben a zsebében a bicska. A kiszavazáskor felhördült a tömeg, senki sem gondolta volna, hogy pont Bárdosit fogják megmenteni a szavazók.

– Össze se pakoltam, azt hittem maradok. Úgy érzem, lett volna még itt dolgom. Segítsetek becsomagolni – kérlelte társait. A birkózó volt a dzsungellakók tartóembere és férfija, ám két napja mégis sóvárogva mesélt Győzikének (34) kedveséről és terveiről.

– Tudod, irigyellek én téged, jó neked, hogy vannak gyerekeid. Szeretem Orsit, és már egyre jobban szeretnék gyereket. Egy kislányt…

Forrás: blikk.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: cikk sztár bárdosi sándor

A bejegyzés trackback címe:

https://celebvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1720091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása